Nog niet zo lang geleden impliceerde de capaciteit om tickets online te verkopen vanaf een site regelmatig om lid te worden van een van de grote tagging-verenigingen die de middelen hebben om middelen te steken in de verfijnde programmering die wordt verwacht voor online ticketbepaling en deal. Hoe het ook zij, de laatste tijd is er een kritiek aantal gratis tagging-programmeerorganisaties opgesprongen die een reële optie bieden in tegenstelling tot het verkopen van tickets via de grote tagging-organisaties. Bovendien kunnen dergelijke deskundige programmaleveranciers ongetwijfeld cruciale voordelen en extra voordelen bieden voor sommige verenigingen.
Dus wat dacht u ervan om eens een kijkje te nemen bij een deel van de fundamentele attracties van het gebruik van gekochte of geautoriseerde filmindustrieprogramma’s om uw gelegenheidstickets te verkopen, tickets door te verkopen op internet en via uw eigen filmindustrie.
Kosten. Aangezien elk programmeerraamwerk voor tagging zijn eigen uitgangspunt heeft voor het in rekening brengen (gebruikskosten per ticket, tarief of vast bedrag, maandelijkse uitgaven, alleen administratiekosten voor klanten), moet u kijken naar wat het meest slim is in uw specifieke voorwaarden, in de regel zullen de kosten van het werken aan uw eigen filmindustrieprogrammering echter lager zijn dan de kosten per ticket door grote tagging-organisaties. Ondanks dat je, om eerlijk te zijn, echt wilt nadenken over de hoogtepunten die de afzonderlijke keuzes bieden.
Stel je eigen gelegenheden samen en verander ze vrijwillig wanneer dan ook. U moet niet worden beperkt door bepaalde configuraties bij het opzetten van uw gelegenheidsposting of beperkingen die worden opgelegd wanneer de gelegenheden merkbaar zijn op uw site of onafhankelijk wanneer de tickets klaar zijn om te worden verplaatst. U zou de mogelijkheid moeten hebben om uw eigen uiterste datum voor ticketdeals in te stellen, zoals vereist.
Een klantdataset die snel en consistent beschikbaar is voor eigen gebruik. U zou de mogelijkheid moeten hebben om klantinformatie en extra gegevens over uw klanten direct te wijzigen, kopieerrecords samen te voegen, records te wissen, klanten in groepen te rangschikken, berichten rechtstreeks vanuit uw dataset te verzenden, adresmarkeringen af te drukken en informatie te downloaden naar verschillende toepassingen voor e-mail brieven samenvoegen of voor logische doeleinden.
Uw site zal alleen uw eigen gelegenheden weergeven. Uw op internet gebaseerde klanten zullen niet worden afgeleid of verbijsterd door het verkennen van een pagina van een buitenstaander met een niet onbelangrijk overzicht van gelegenheden die uw eigen paar gelegenheden kunnen bevatten of die verschillende pagina’s moeten bekijken en navigeren om alleen op uw eigen gelegenheid te verschijnen.
Presenteer een samengebonden, bekwaam beeld. Uw tagging-pagina moet worden gepland rond een vergelijkbare configuratie, tekststijltype en -grootte, afbeeldingen, joins enzovoort als de rest van uw site, met uiteraard alleen de door u gewenste gelegenheden om op deze pagina te worden getoond. Bovendien moet u het aanpassingsvermogen hebben om uw sitepagina opnieuw aan te passen aan uw specifieke vereisten – neem reclame op, voeg extra tekst, illustraties enzovoort toe als u dat wilt.